Danske tomater fra Frankrig

Hmm, en helt ny unik tomatsort?

Nej, slet ikke – det er rettere SuperBests forsøg på at sælge franske tomater til danske priser. Jeg har tre dage i træk gået fordi et skilt, hvor der står ‘Danske tomater, 10 stykker for 25 kroner’… Kasserne, der er linet op er franske og jeg nægter at tro, at SuperBest flytter tomaterne fra de danske kasser til de franske. Jeg synes det er frækt, vildledende og ganske enkelt for dårligt. SuperBest er en kæde, der forsøger at differentiere sig fra andre kæder ved at fokusere på ærlighed og kvalitet – derfor er det ganske enkelt bare ikke i orden. Jeg må samtidig pointere, at det slet ikke er alle forbrugere der, som jeg, lægger mærke til typen af kasser, tomaterne sælges fra og jeg er overbevist om, at der er mange kunder, som er kommet hjem fra SuperBest i god tro om at have købt danske tomater. Det er simpelthen for ringe, SuperBest – det er en ommer.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Danske tomater fra Frankrig

  1. misskjeldgaard siger:

    Og forresten: SuperBest kan heller ikke finde ud af det med kødet – det bliver ommærket og -pakket. Tror jeg boykotter dem!

Skriv et kommentar

