Økologiske hindbærsnitter


Jeg faldt over disse økologiske hindbærsnitter fra Urtekram forleden dag på vej hjem fra arbejde og dragede hjemad med store forventninger til eftermiddagskaffen og smagen af snitterne!

Synsmæssigt ser de økologiske hindbærsnitter meget naturlige ud. De er både sundere og mere lækre end bagerens traditionelle hindbærsnitter og som ekstra kontrast til bagerens version er der ikke noget glasur med det hysterisk-farvede krymmel i – jeg synes øko-snitterne ligner et rart alternativ til bagerens snitter.

Da jeg nåede hjem og kaffen var brygget, satte jeg tænderne i de økologiske snitter og jeg har én eneste kommentar til smagen af hindbærsnitterne fra Urtekram: Uhm, de smager bare himmelsk.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et kommentar

