Holdninger til bæredygtighed

Også på Øko-bloggen: http://www.urtekram.dk/no_cache/blogdetaljer/article/444/368/category/95/

Hvad ved du om bæredygtighed? Hvad er dine holdninger til den? Hvilke tanker gør du dig omkring den? Og hvad er bæredygtighed for dig?

Jeg har behov for viden om folks holdninger til og tanker omkring bæredygtighed i forbindelse med min uddannelse til Food Architect. Derfor har jeg i samarbejde med min gruppe lavet en onlineundersøgelse med forskellige spørgsmål.

Hjælp mig med at få den viden jeg har beov for! Klik på linket og svar på spørgsmålene. Der er kun ti spørgsmål – det tager ingen tid.

På forhånd tak!

http://www.surveymonkey.com/s/J35HCGM

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et kommentar

