Hvad kan jeg bruge resterne til

Fra Øko-bloggen: http://www.urtekram.dk/no_cache/blogdetaljer/article/487/368/category/95/

Til jul fik jeg en juicer, også kaldet en saftpresser, af min dejlige kæreste. Jeg presser og presser og får lavet de dejligste sunde, friske og nærende juicer. Jeg presser æbler, appelsiner, gulerødder, ananas, lime, ingefær, agurk, tomater, mango og meget andet, det bliver til skønne energi-boostere, der hver morgen er med til at sikre, at jeg får en god og sund start på dagen!

Takket være muligheden for let at udføre grundig og ordentlig rengøring af apparatet, er det lykkedes mig at komme ind i en fast rytme, hvor jeg presser juice hver tredje dag – der er med andre ord altid juice, der er forholdsvis friskpresset, i mit køleskab og jeg starter hver morgen med et glas – det er skønt.

MEN, hver gang jeg står og rengør apparatet og tømmer frugtkødsbeholderen, funderer jeg over alle de gode gavnlige fibre i form af frugtkød jeg står og smider direkte ud i skraldespanden… Jeg må da kunne bruge resterne til noget – i bagværk, i madlavning, tørret eller lignende… Hjælp mig: Jeg mangler inspiration til, hvad jeg kan bruge resterne til.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et kommentar

