Twindog

Fransk hotdog med to pølser – lyder det lækkert i dine ører? Hmm… jeg er selv ikke helt sikker på, hvad jeg synes. Jeg gik i lang tid og overvejede om jeg skulle kaste mig ud i at prøve den – faktisk i så lang tid, at de nåede at fjerne den fra sortimentet inden jeg fik besluttet mig.

The decision was made for me og jeg fik ikke prøvet den… Det gjorde Mr. Max til gengæld, eftersigende kun en eneste gang (jeg ved ikke helt om jeg tror ham) – hans begejstring var vævende, Twindog’en var efter hans mening lidt kvalm.

Twindog’en, lanceret af Tulip på Shell-tankene, var en fransk hotdog i et stort brød med plads til to pølser, der frit kunne sammensættes blandt alle de forskellige slags pølser (og dressinger), som indgår i tankenes sortiment. Twindog’en solgte rigtig godt og som følge af massiv markedsføring skabte den faktisk omsætningsrekord for salg af pølser ved Tulip i spril måned. Twindog’en var fra starten planlagt til kun at skulle sælges i en begrænset periode, så selvom der var potentiale, opmærksomhed og popularitet forbundet med Twindog’en, findes den ikke på tankene længere. Men en succes kan jo ikke benægtes, så mon ikke den kunne tænkes at vende tilbage igen!?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Twindog

  1. misskjeldgaard siger:

    He he, ja det er en rimelig morsom klumme han har skrevet der!

Skriv et kommentar

