Æg-nørderi

Hvad er der gået galt her? Ja, jeg spørger bare…

Jeg købte æg forleden dag og valget faldt på DANÆGs økologiske æg i 6-pak, da det var de eneste økologiske æg i butikken og fordi når det kommer til æg, er økologi det eneste rigtige – efter min mening.

Da jeg kom hjem opdagede jeg (og det er her jeg kalder det nørderi, fordi langt fra alle ville have lagt mærke til det), at der stod Hedegaard på alle æggene. Det er da mærkeligt – Hedegaard og Danæg er nemlig hinandens største konkurrenter på det danske marked for æg og ægprodukter.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et kommentar

