København som metropol – Copenhagen Food

Jeg vil i et par kommende indlæg fremhæve forskellige fødevarerelaterede aspekter, der efter min mening er med til at gøre vores alles elskede hovedstad, København til en rigtig metropol – en storby med alt hvad hjertet begærer! Første aspekt kommer nu og det handler om, at København nu har sit eget madmagasin.

Copenhagen Food er Københavns nye madmagasin – det første nummer udkom den 1. september og coveret ser således ud: 

Jeg måtte jo selvfølgelig investere i et eksemplar af dette første københavnske madmagasin og jeg må sige, at jeg er imponeret – det er et super interessant og spændende magasin med inspirerende madopskrifter; reportager om madkultur, råvarer, grej, mode og sundhed; inspiration til god og nem mad derhjemme; og guides til storbyrejser – I love it!

Der er tale om et stort lækkert magasin på over 150 sider med maden som omdrejningspunkt. Det bliver til af et team af gode livsstilsjournalister og førende madfotografer. Copenhagen Food udgives af Cofoco, der tro mod deres filosofi fortsat forsøger at give os mere for pengene.

Næste nummer udkommer den 1. november og jeg glæder mig allerede!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til København som metropol – Copenhagen Food

  1. madskriverier siger:

    12.10.2010 den 11:31
    Kære Karina,

    Hvor ser det lækkert ud det magasin. Mon man kan købe det helt herovre i Jydens Land? Ellers må jeg forbi en kiosk når jeg er til møde i KBH næste gang!

    Tak for inspirationen!

    KH Marian

  2. madskriverier siger:

    Kære Marian
    Hmm tvivler på, at magasinet kan købes ovre ved dig…
    Skal jeg købe et og sende over til dig?
    Mange hilsner
    Karina

Skriv et kommentar

