Jeg, en foodmagsaholic

Hej, jeg hedder Karina og jeg er foodmagsaholic!

Hmm, ja og hvad er så det, du nu har fundet på?
Jo, nu skal I høre: Det er efterhånden gået op for mig, at jeg er afhængig (-aholic) af madmagasiner (foodmags-)… Jeg elsker magasinerne, elsker inspirationen, ideerne og opskrifterne. Forventningens glæde, når jeg småløbende vender hjem fordi jeg næsten ikke kan vente med at læse i et nyindkøbt magasin – det er fantastisk.

Det må da være dyrt!
Ja, det er det i høj grad og derfor har jeg efterhånden indført, at indkøbene af madmagasinerne udelukkende skal finansieres af returpant. Det vil sige, at Mr. Max’s yderst dårlige, og af mig hadede, vane – coladrikning, betaler mine madmagasiner! Det er da ikke noget dårligt arrangement!?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til Jeg, en foodmagsaholic

  1. God ide med at det skal finansieres af pant – jeg ville dog så aldrig får fat i nogle madblade – da vi kun køber cola i Tyskland😀
    Jeg er ligesom dig, storforbruger af madmagasiner og hvis det ikke var for min økonomis begrænsninger, så fik jeg endnu flere end jeg gør i dag. Mon der findes et afvænningssted?😉

    Mange hilsner
    Birthe

  2. Marian Larsen siger:

    Jeg er også foodmag-fan! Nok magasiner generelt. Hvilke `madblade er dine yndlings?

    Det er et fedt bæredygtig projekt at lade pant betale bladene;)

    Kh Marian

  3. madskriverier siger:

    Hej Birthe
    He he, ja det kan jeg godt se, du må ofre nogle andre penge så!
    Men som københavner i den del af byen, hvor man ikke længere kan købe sodavand uden pant, så er der faktisk rigeligt at tage af – netop når ens partner er colaholic…
    Afvænning, tror jeg vi skal lede længe efter – ved heller ikke om jeg overhovedet vil afvænnes…
    Mvh
    Karina

    Kære Marian
    Ja, det er MEGET bæredygtigt ikke!?
    Mit yndlings er Mad&venner – skarpt forfulgt af Smag&Behag, der dog til tider efter min mening har lidt for meget omkring vin. Copenhagen Food – det nye – tangerer til en første eller anden plads, men nu må vi se, hvad de kan levere i længden.
    Mange hilsner
    Karina

Skriv et kommentar

