Giveaway

I anledningen af, at det snart er jul og for at fejre, at der er stadig flere og flere, som dagligt læser min blog, har jeg besluttet mig for at afholde en giveaway! Dels fordi julen blandt andet handler om forkælelse og det at glæde hinanden med for eksempel gaver og dels fordi jeg gerne vil belønne jer, der følger med i min blog og forhåbentlig finder den interessant og inspirerende.

Der er to gaver på spil og som så meget andet i denne søde juletid, får I ikke at vide, hvad de indeholder (ja, det ved jeg godt, at man normalt gør i andre giveaways) – spændingen og overraskelsen ved indholdet af gaver er efter min mening noget af det hyggeligste… Men jeg vil gerne afsløre lidt: de relaterer sig selvfølgelig til mad, de kan begge læses og klima samt økologi er i fokus.

 

Skriv en kommentar, måske en julehilsen, til dette indlæg og du er med i lodtrækningen om de to gaver – ja, du behøver faktisk ikke at gøre andet! Jeg trækker vinderen den 24. december og sender gaverne af sted umiddelbart efter juledagene.

Håber I vil lege med!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

18 svar til Giveaway

  1. Mor siger:

    jeg vil da gerne være med i lodtrækningen og ønsker dig her med en god jul og et godt nytår. Julen kan jo kun blive god da vi jo skal være sammen😉

  2. Irene siger:

    Skøn madblog – jeg kaster mig også ind i lodtrækningen med et ønske om en god jul og et godt nytår

  3. Gitte K siger:

    Iiih, det lyder spændende! Jeg vil gerne deltage🙂
    God jul!
    Gitte K

  4. Jeg er altid frisk på en giveaway🙂

    Mange hilsner
    Birthe

  5. Jeg er VILD med pakker…. så jeg synes det er et fantastisk initiativ du har søsat her… desuden flot med det nye design og de eksotiske frugter =)

    Krydser fingre for at jeg er heldig i din julekonkurrence

    // Marian

  6. Jesper Brandt siger:

    Sikke en god ide. Og rigtig glædelig jul!

    /J

  7. Anne siger:

    Rigtig god madjul🙂

    vh.
    Anne

  8. Anja Dalby siger:

    Skønt! En lille julehilsen herfra, og tak fordi du har denne fine blog og laver en giveaway!

  9. […] alle! Glem ikke min giveway i denne søde juletid… Du kan fange den her eller give en kommentar til dette […]

  10. Henrik siger:

    Fantaktisk, jeg er med!
    Glædelig jul!

  11. Bettina siger:

    Det er en rigtig god blog du har dig her – læser den med stor glæde!
    Glædelig og godt nytår til dig og din familie.

  12. Far siger:

    Hej Karina

    Vi glæder os også til gaverne og et par juledage med dig/jer, Kevin, Farmor, Farfar.
    Tak for dine Madskriverier, som bliver læst med interesse. Jeg havde faktisk nogle kommentarer til dit indlæg om at økologiske produkter ikke er sundere end konventionelle – dem må du få en anden gang.
    Nu glæder jeg mig til at deltage i lodtrækninngen.

  13. Jesper Hansen siger:

    Halløj Krina.

    Har lige kigget lidt rundt, sikke en fin blog du holder dig. Tror mit nytårs fortsæt vil være at følge med herinde🙂

    Glædsommeligt juletræ fra mig til dig🙂

  14. Birthe siger:

    Hej Søde Karina.
    Jeg vil også være med i lodtrækningen.
    Samtidig vil jeg benytte lejligheden til at ønske dig og Christian en rigtig god jul og et godt nytår.

  15. stine siger:

    hej frk. Kjeldgaard
    tak for sidst det var super hyggeligt som altid.
    vil da også være med i lodtrækningen og ja det er altid sjovt at læse herinde🙂
    knusser fra det lille hjem i Måløv
    og god jul og godt nyrår også

  16. Sabrina siger:

    Hejsa!

    Rigtig glædelig jul og et godt samt lykkebringende nytår med en masse herlig blog-skrivning. Det er vi nogen, som nyder godt af :o)

  17. madskriverier siger:

    Hurra, du har vundet – send mig din postadresse på karina.kjeldgaard@gmail.com og gave 2 er på vej til dig. Tillykke!

  18. madskriverier siger:

    Hurra, du har vundet – send mig din postadresse på karina.kjeldgaard@gmail.com og gave 1 er på vej til dig. Tillykke!

Skriv et kommentar

