Husk min giveaway

Kære alle! Glem ikke min giveway i denne søde juletid… Du kan fange den her eller give en kommentar til dette indlæg.

Jeg vender stærkt tilbage efter jul med nye spændende indlæg på min blog – tak til alle jer, der læser med!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Husk min giveaway

  1. Far siger:

    Hej igen
    Kør forsigtigt til Jylland – det er p…. glat – også på motorvejene.
    Deltager jeg nu to gange i Give Away konkurrencen?

    Hilsen

    Far

Skriv et kommentar

