Slikbutik på Strøget

image

image

Nyåbnet Candy Megastore med masser af slik og Taste of America, slik fra Det Vilde Vest…

Hmm, jeg undres!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

8 svar til Slikbutik på Strøget

  1. Klidmoster siger:

    Wow, det er E-numrenes himmel🙂 Tror det kunne være sjovt at se hvad de har at byde på.

  2. madskriverier siger:

    He he, enig og præcis derfor kunne jeg heller ikke lade være med at gå derind lige og kigge!

  3. Selvom jeg ikke er for hellige til at guffe lidt slik og e-numre en sjælden gang i mellem, så mister jeg faktisk totalt den søde trang i sådanne butikker. Jeg kan slet ikke udstå lugten… den syntetiske sødlige lugt, der næsten giver jaw i tænderne….

  4. Simone siger:

    Hvad er dog adressen på den biks? Den ser interessant ud🙂

  5. madskriverier siger:

    Den ligger på Strøget, sådan cirka midt imellem Amagertorv og Nytorv…

  6. madskriverier siger:

    Hej Marian
    Velkommen hjem – havde I nogle gode oplevelser?
    Kan kun give dig helt ret – var bare nødt til at bringe et billede af orgiet!
    Mvh
    Karina

  7. marhaba siger:

    den skal jeg kraaaaaaaftedeme ind i !:D

  8. sarah siger:

    har de swiry slikkpinde? sadån en som de har på deres skilt. jeg ska simpelthen have nogle til mine skattepiges fødselsdag kage. mum
    ms

Skriv et kommentar

