Græskinspireret Yoghurt

image

Må jeg præsentere, Naturmælks Græskinspireret Yoghurt… Resultatet af mit forløb med Food Architect uddannelsen!

Jeg vil ikke skrive et ord om, hvordan den er (meget uvant for mig), da det ikke vil være særlig objektivt. Lad mig høre, hvad I synes, hvis I støder på den!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

5 svar til Græskinspireret Yoghurt

  1. Charlotte siger:

    Spændende! Den glæder jeg mig til at smage på. Køber Naturmælk-produkter i alle de afskygninger jeg kan få fat på. Synes bare det smager “rigtigt” …og af mere. Er spændt på om det også gælder for din græske yoghurt her. ;o)
    Er den allerede ude i butikkerne?

  2. madskriverier siger:

    Hej Charlotte!
    Tak for din kommentar. Det er desværre et produkt, der er lavet primært til catering- og foodservice-sektoren, så der er nok desværre langt mellem butikker, der forhandler produktet til os private forbrugere – indtil videre.
    Venlig hilsen
    Karina

  3. Charlotte siger:

    Øv, hvor ærgerligt. Men så må jeg jo væbne mig med tålmodighed (og eventuelt skrive en mail-efterlysning omkring Græsk Yoghurt til NM)

    Dbh
    Charlotte

  4. madskriverier siger:

    Ja, det er ærgerligt, men tålmodighed er en dyd…
    Prøv at maile Naturmælk og prøv, hvis du kan finde den rette person, at spørge efter det i en Føtex-butik, hvis du fanger den rigtige, kan det være vedkommende går videre – vejen derfra er bare ret lang…
    De har den i deres butik – det var måske også en mulighed, alt efter, hvor i landet du bor!
    Mange hilsner
    Karina

  5. […] et par uger siden skrev jeg om Naturmælks Græskinspireret Yoghurt (se her)! Vi har ovenikøbet været så heldige, at “mejeri” (fagblad for mejeribranchen i […]

Skriv et kommentar

