Co-branding på højt plan

image

Nu kan man få sin slushice fra 7-eleven (hvis man da er til sådan noget) med smag som en af Frisco-isene: Københavnerstang, Champagnebrus, Filur eller Kong Fu.

Efter min mening, et smukt eksempel på tydelig co-branding. Og hvis produkterne så samtidig ligner isene så meget, at slushice’ene er sundere (med hensyn til indhold af sukker og hysteriske E-numre) end andre tilsvarende produkter på markedet… Ja, så er det jo total win-win!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Co-branding på højt plan

  1. Far siger:

    Frisko har jo faktisk været ude i den situation at forbrugerne blev meget “sure” over at de ville afskaffe et produkt for et par år siden. Kong Fu måske. Forbrugere, radio, TV m.v. protesterede voldsomt – og produktet kom tilbage året efter.

  2. madskriverier siger:

    Ja, det er nemlig forbrugerne, der har magten!

  3. […] har før, med begejstring fremhævet 7-elevens Co-branding på højt plan – der har indtil nu været tale om co-branding med multinationale […]

  4. […] eksklusivt i 7-eleven – igen en stærk cobranding 7-eleven har fået på plads (tidligere her og […]

Skriv et kommentar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s