Google lokker mig i fordærv

Google-startsiden ser lige nu sådan her ud:

Og jeg får simpelthen sådan lyst til at fremstille og spise noget sødt… See you later med update om, hvad det blev til!

For øvrigt – siden ser sådan ud, fordi de fejre 119 års jubilæet for den første dokumenterede Sundae is (Søndag den 3. april 1892). Sundae er en isdessert bestående af en kugle is toppet med sovs eller sirup og i nogle tilfælde hakkede nødder, krymmel, flødeskum eller syltede kirsebær.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Google lokker mig i fordærv

  1. Far siger:

    Det fordærv er jeg med på – specielt det med nødder m.v. eller kirsebær – fra Selleberg (var det sådan det hed?

  2. madskriverier siger:

    Jo, det var Selleberg! Jeg har afprøvet de syltede kirsebær til is – mums!

Skriv et kommentar

