Koldpresset rapsolie fra Egeskov – Hot eller Not?

Smukt ikke… Koldpresset rapsolie fra Egeskov er rig på Omega-3 og -6; nøglehulsmærket – det sunde valg; egnet til stegning, bagning, dressing og marinade; og kun tilsat eventyr… Alt sammen noget vi godt vidste (dog med undtagelse af det med eventyret!?) og det er ikke rapsolie jeg vil skrive om.

Derimod vil jeg fremhæve emballagen! Der er tale om en ‘luksus’-olie i plastikflaske (jeg blev noget overrasket, da jeg fandt ud af det), det er godt nok ikke set længe (nogensinde). En olie kommer i glasflaske, hvis det er en god olie… Nej, åbenbart ikke længere.

Hvad er din mening? Hot eller Not?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Koldpresset rapsolie fra Egeskov – Hot eller Not?

  1. Anne siger:

    Jeg synes, det er svært at forestille sig, at man putter en “luksusolie”, der sælges i samme type flasker som oliemargarine i en eksklusiv gavekurv. I øvrigt tror jeg også, at mange vil gå udenom den, når den lille flaske koster det tredobbelte. Måske har Eegskov luret noget, jeg ikke har. Men eventyret smager nu ret neutralt🙂

    Vh.
    Anne

  2. Pedersen siger:

    Der er ikke noget specielt ved Egeskovs rapsolie, den faldt ud som den dårligste i en sammenligende test, og det er forståeligt da den smager ram og meget lidt appetitlig

  3. Apple siger:

    Kender ikke olien, men som barn legede jeg meget på Egeskov slot, og det var hot😉

Skriv et kommentar

