Xide Christmas – Hot eller Not?

Xide Christmas er en ciderlignende drik med glimmer… Det er godt to måneder siden jeg stiftede bekendtskab med Xide Christmas, da Mr. Max i mangel af rød sodavand købte denne drik til mix af cocktails og drinks til hyggelige festligheder i venners lag.

Jeg må indrømme, at jeg blev målløs, da jeg opdagede, at der var glimmer i produktet!

Hvad er din mening? Hot eller Not?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Xide Christmas – Hot eller Not?

  1. Klidmoster siger:

    NOT! Er ikke vild med at komme glimmer indenbords – udenpå er det en helt anden sag🙂 Hvad var glimmeret lavet af?

  2. madskriverier siger:

    Det var desværre ikke umiddelbart muligt at aflæse, hvad glimmeret var lavet af. Og flasken røg ved en fejl ud, før jeg fik sporet mere i det, desværre… Men mon ikke den dukker op igen til jul?

Skriv et kommentar

