Produkter af danske tomater

image

Katrine & Alfreds tomatprodukter af danske tomater… Så er de endelig i handelen og samtidig også endelig nået til min Irma!

Jeg skyndte mig at købe to af produkterne: ketchup og pesto. Udover de to, findes der også en suppe og en grov ketchup. Jeg er meget begejstret og næsten helt i ekstase over produkterne, der smager simpelthen genialt og rent faktisk af tomater! Men når det så er sagt, må jeg sige, at låget til ketchupflasken gav mig problemer; det kan vist ikke være rigtigt, at man skal yde vold og næsten brække fingre for at åbne den!?

De nye tomatprodukter fra Katrine & Alfred er, så vidt jeg ved, de eneste på markedet produceret af danske råvarer… Jeg hilser alle fire velkommen på hylderne, men håber der bliver gjort noget ved låget til ketchupflasken!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Produkter af danske tomater

  1. frank siger:

    Sjovt at se den her tråd, tror absolut ikke vi er de eneste 2 der ikke kunne åbne denne flaske, ikke engang med den gameldags dåseåbner kunne jeg vride låget af, næhh jeg brugte et stemmehjern…🙂

  2. misskjeldgaard siger:

    Hej Frank
    Jeg har snakket med producenterne, de siger problemet er løst og at det kun var den første sending flasker, der havde dette problem.
    Måske man skulle prøve produktet igen!
    Mvh
    Karina

Skriv et kommentar

