Retrosøndagsmiddag

image

Se lige en gang, hvad Mr. Max og jeg fik at spise i går. Skinke og flødekartofler med broccoli og sennep.

Har I set magen til retromiddag længe? Nej vel…

Kan supplere med en servicemeddelse om, at jeg i forbindelse med tilberedningen fandt Frøken Jensens Kogebogs begrænsninger – der er ingen opskrift på flødekartofler… Jeg er temmelig skuffet.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Retrosøndagsmiddag

  1. Marian siger:

    Min kæreste elsker mormormad, så jeg har også været tvunget til at koge flere af de gamle klassikere. Og det er rent faktisk fantastisk lækkert når det kommer til stykket…

    Og mht. Frk. Jensen og flødekartoflerne… så fhyyyyyhh!

  2. madskriverier siger:

    Nej, det var nemlig slet ikke så ringe endda!

Skriv et kommentar

