Grow your own – den dag jeg sprang ud som tomatgartner

image

Ja, ok det var måske ikke lige i dag, men det lød da meget godt…

Igen i år har en flink kollega leveret tomatplanter til mig, så jeg kan forsøge mig som tomatgartner på altanen. I år skal jeg afprøve sådan en helt vildt smart selvvandende (hvis man vel at mærke husker at fylde den javnligt) kasse, der eftersigende ikke kan overvande (hvilket skete for mig sidste år på grund af regn).

Nu håber jeg bare på, at frosten har forladt nætterne og planterne kan klare al den regn, der kommer i nat.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Grow your own – den dag jeg sprang ud som tomatgartner

  1. fjordrejen.dk siger:

    Er det ikke sjovt at man ikke bekymre sig om regn, nattefrost etc. før man får sig en tomat plante🙂 Good luck
    /Erland

  2. madskriverier siger:

    Hej Erland
    Jo, det er pudsigt…
    TAK!
    Venlig hilsen
    Karina

Skriv et kommentar

