Jeg har brug for din stemme

Ikke fordi jeg har mistet min egen, men fordi jeg er med i konkurrencen “Danmarks bedste madblogger”, der afholdes af FDB’s “vi skal spise“.

Derfor vil jeg bede dig gå ind her og stemme på Madskriverier ved at klikke på Like-knappen inden den 14. juni!

Jeg har brug for din stemme…

På forhånd tak for hjælpen!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til Jeg har brug for din stemme

  1. Du har hermed fået min stemme🙂

    Hilsen

    Henrik
    http://københavnsrestauranter.dk/

  2. madskriverier siger:

    Hej Henrik
    TAK for det!
    /Karina

  3. KLAVS siger:

    Duu er en seeeej tøøøs (-:

Skriv et kommentar

