I am back

Der er gået lang tid – alt for lang tid… Jeg har haft så meget oppe i mit hoved, at det desværre betød, at bloggen måtte stå stille i en måneds tid. I, der er nærmest ved godt, hvad jeg har været igennem og I andre kan få at vide, at jeg er kommet godt ud på den anden side!

For at tage fat, hvor jeg slap, så vil jeg sige tak til alle jer, der stemte på mig i konkurrencen om at blive Danmarks bedste madblogger. Jeg vandt ikke, men jeg fik heller ikke en sidste plads!

Første pladsen endte med at gå til Månebarnet; anden pladsen til Sarahs Kager; og tredje pladsen gik til Gastromand. Stort tillykke til dem herfra! Tag et kig forbi deres blogs, de er virkelig gode alle tre.

En anden tak skal lyde til alle jer læsere, for jeg kan se på statistikken, at I absolut ikke har svigtet mig mens jeg har været fraværende. Gode besøgstal hele måneden må betyde, at der ligger nogle interessante indlæg på min blog, der trods alt kan læses også lang tid efter de er udgivet! Det er sådan noget som det, der giver mig lyst til at fortsætte med mine Madskriverier!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til I am back

  1. Dejligt at du er tilbage🙂

  2. Mor siger:

    Godt du er retur😉

Skriv et kommentar

