Må jeg have lov til at præsentere

… endnu en ny hjælper og samarbejdspartner i mit køkken:

Hun hedder Surdejla… Måske med efternavnet Version 1.0 – da jeg endnu ikke ved om projektet vil lykkes. Projektet er “at lave min egen surdej” og jeg har læst mig til, at det kan være det kræver mere end et forsøg… Men jeg krydser fingre for succes i første forsøg!

Surdejla skal selvfølgelig bruges til at lave rugbrød – Min nye ven i køkkenet har for alvor sat skub i mine mangeårige ambitioner og drømme om at lave eget rugbrød , så NU skal det altså være.

Fortsættelse følger, når jeg ved om projektet er lykkedes!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til Må jeg have lov til at præsentere

  1. Marian siger:

    Har du fået reklamer på din blog, Karina?

    Spændende projekt med den surdej – jeg er netop startet på at lave rugbrød selv, men uden surdej… Det er slet ikke så svært når man har en KitchenAid-ven i køkkenet.

  2. madskriverier siger:

    Reklamer? Hvad mener du?

  3. Pingback: Bag som en bager | Madskriverier

Skriv et kommentar

