Der er gået lang tid

Ja, alt for lang tid… Og det skyldes, at vi har brugt de sidste par uger, dels på at flytte og dels på at komme på plads hernede i huset.

Det blev meget pludselig sikkert og vist, da der dukkede en interesseret lejer op og vi dermed tog den endelige beslutning om at rykke fra Villa Valby til Mose Maison, fra bylivet til landtilværelsen, fra cirka 65 kvadratmeter lejlighed til omkring 180 kvadratmeter hus i to etager og med have. Jeg er ikke længere CityChick, men i stedet ProvinsPige!

Og jeg har det faktisk rigtig godt med det! Jo, det kræver tilpasning i dagligdagen, men det er 100 % det værd, når jeg sidder i min lyse stue eller går i mit store køkken og kigger ud – ud over haven og lige over i skoven… Det er skønt.

Dertil kommer fordele som: – at jeg nu har et viktualierum til opbevaring og lagring af diverse indkøbte og hjemmegjorte godter; – at jeg nu har et køleskab, der er større end køle-fryseskabet i lejligheden; – at jeg nu har en fryser, der er større end køle-fryseskabet i lejligheden; – og at jeg rent faktisk har bedre handlemuligheder her end i Valby, idet byens to butikker, Fakta og KIWI Minipris har åbent alle ugens dage og i hverdagene til hhv. 21.00 og 22.00.

Jeg glæder mig til at fortælle jer om mit nye liv og om udfoldelserne i mit nye køkken!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et kommentar

