Gravid foodie

image

Humpf, jeg er ikke mere foodie end jeg er gravid… Forleden da vi var i Ikea, blev jeg pludselig virkelig sulten og udvalget derude er ikke umiddelbart det bredeste og byder heller ikke på de lækreste kulinariske oplevelser. Men den gravide skulle have mad, og det fik hun:
Svenske kødboller med kartoffelmos, sovs,  tyttebærsyltetøj og en dusk persille på toppen; dertil tyttebærsodavand…
Jeg må indrømme, jeg blev positivt overrasket! Og, vigtigst af alt, jeg blev mæt og kunne fortsætte indkøbene.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Gravid foodie

  1. MorBente siger:

    jeg vil ikke sige hvad jeg synes det ligner !!!

  2. Camille siger:

    hahaha ja, sådan kan det gå! I forhold til prisen er det velsagtens også ganske glimrende mad?!🙂

  3. Marian siger:

    Altså jeg indrømme også gerne, at jeg er lidt fan af IKEAs kødboller… det er nok ikke det mest øko eller sundeste, men hey – det smager faktisk ret godt!!! Håber du fik købt fine sager – måske til baby😉

  4. Annika siger:

    Jeg har aldrig smagt dem, kun hørt..
    Det sjove var da vi sidste år var til et event i Lissabon. Det foregik i IKEA, og de fleste (alle de andre var portugesere) skulle have kødbollerne….
    Jeg grinede lidt, for troede faktisk at der måske var bare lidt forskel på menuerne i IKEA, men nixen – og der var også rigelig mulighed for at købe lidt skandinaviske fødevarer.
    Dermed gætter jeg at de sikkert også har de samme retter i Asien… nogle der ved det mon?

Skriv et kommentar

