Mere co-branding hos 7-eleven

Jeg har før, med begejstring fremhævet 7-elevens Co-branding på højt plan – der har indtil nu været tale om co-branding med multinationale produkter:

  • Frisco-isene Københavnerstang, Champagnebrus, Filur og Kong Fu som slushice
  • Pizzaslice fra Domino’s
  • Varm kakao med Yankie bar

Nu har jeg så spottet co-branding i 7-eleven på et helt andet niveau.

Dette er en ud af de fire økologiske drikkeklare safter som Morten Heiberg har lavet eksklusivt til 7-eleven – den er med smag af rabarber og vanilje. De andre varianter er med smag af hyldeblomst, solbær og blåbær. Drikkene er økologiske og lavet med sukker fra danske sukkerroer.

Og smagen… Varianten med rabarber og vanilje smager helt sublimt – som, når jeg selv har lavet rabarbersaft!

Co-branding; Morten Heiberg giver eksklusivitet til 7-eleven; og et knap så hypet og kendt brand – det bliver spændende at se, hvor længe drikkene får plads på hylderne hos 7-eleven. Og så kan jeg ikke helt finde ud af om jeg synes, at Morten Heiberg sælger sig selv for lavt ved at gøre det…

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Mere co-branding hos 7-eleven

  1. […] Derudover sælges den i første omgang eksklusivt i 7-eleven – igen en stærk cobranding 7-eleven har fået på plads (tidligere her og her)! […]

Skriv et kommentar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s