Realitystjerne som markedsføringsfrontfigur – Hot eller Not?

Det danske mediefænomen, Sidney Lee, der jo mest af alt er kendt for at være kendt, er blevet frontfigur for Kohbergs markedsføring af deres brødserie “Nyt Nordisk”.

Ja, jeg synes det er en smule fjollet…

20120124-190959.jpg

Hvad er din mening? Hot eller Not?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

5 svar til Realitystjerne som markedsføringsfrontfigur – Hot eller Not?

  1. Sjønne siger:

    Hvis Kohberg vil signalere “Nyt Nordisk” er de ved at køre ud på et sidespor – Sidney Lee er vist mest blødt hvidt amerikanerbrød. Så langt fra sundt, fiberigt og nordisk som man kan komme cirka.

    Men i reklamebranchen lever de jo af opmærksomhed og omtale, og en reklame behøver bestemt ikke være saglig eller seriøs for at vække opsigt.

    Ville de da bare begrave det top-irriterende slogan der…

  2. Annika siger:

    NOT…
    Hvis ikke det var fordi vi i forvejen ikke er (faste) forbrugere af mærket, så ville jeg nu vælge ikke at købe det.
    Eller som en skrev “jeg skal ikke have det, hvis man bliver så dum af at spise det”.

    Generelt er der for mange not-reklamer.

  3. misskjeldgaard siger:

    Enig enig!

  4. misskjeldgaard siger:

    Jeg kunne ikke være mere enig!

Skriv et kommentar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s