Farmad

image

Dagens aftensmad var en omgang farmad, hvilket betyder den slags retter, som jeg kan huske fra min barndom, far altid var den der lavede og stod for… En gryderet med kartofler og røget medister (godt og billigt – den er så vidt jeg husker et levn fra min fars studietid) krydret med timian og, i fars variant, tabasco – jeg nøjes med noget chilipulver.

Har I også noget typisk farmad i jeres aftensmadsudvalg?

Hvis du læser med far:
ndrømmet, det ligner ikke din ret… Der kom for meget vand i, så det blev mere som en suppe. Kunne du ikke dele opskriften med mig (og mine læsere), så det ikke behøver at gå galt igen?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et kommentar

