Tjener der er en flue i min suppe

Eller… Lad mig hellere skrive Urtekram der er en sten i min te!

20120224-130958.jpg

Ja, den er god nok, i går blev jeg den “heldige” ejer af en sten fra en dåse med Magic Mint, en økologisk urtete fra Urtekram…

Indrømmet, det er hverken sundhedsskadeligt eller forbundet med livsfare, da man jo ikke direkte skal indtage teen… Men det kan da ikke være meningen og noget må være gået galt i Urtekrams produktionslinje.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til Tjener der er en flue i min suppe

  1. Marian siger:

    Hej Karina,
    Du kan jo altid skrive til vores kvalitetsafdeling med din reklamation for det er jo helt klart en fejl, at der er en sten i din Tea Lounge. http://www.urtekram.dk/forbrugerkontakt/

    Kh Marian

  2. misskjeldgaard siger:

    Hej Marian
    Jeg var netop ved at skrive til Anne, da du skrev!
    Bh
    Karina

  3. […] Urtekram – denne gang er det ikke jer, der står for skud… Jeg har ikke fundet flere sten i jeres produkter, men jeg (eller rettere min Mr. Max og svigerfar) har tilgengæld haft følgende […]

Skriv et kommentar

