Produktudvikling fra Castus

For mig er Castus lig med frugtpålæg og frugtstænger af de traditionelle smagsvarianter, figen og nøddemix, som jeg har fået som snack og i madpakken lige siden jeg var helt lille.

Der er sket meget siden da… Og indtil nu har deres produktudvikling bare resulteret i nyt hysteriske smagsvarianter såsom jordbær, banan, blåbær, pære og abrikos!

Men nu er der kommet helt nyt fra Castus, nemlig frugtstænger med fuldkorn. De kendte snacks har i tråd med tidens trend fået lidt ekstra at tykke på og er blevet lidt mere mættende… Ja, jeg synes de er gode mellemmåltider.

Jeg er lige nødt til også at vise Castus’ julefrugtstænger med orange og kanel… Jeg har ikke smagt dem – bare spottet dem i en butik.

Nogen der har prøvet dem og kan fortælle, hvordan de er?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Produktudvikling fra Castus

  1. Marian siger:

    Hvor fint, at de kombinerer med fuldkorn. Jeg ville bare ønske de lavede nogle, der var øko også og gerne med f.eks. vanlijepulver eller carob.

Skriv et kommentar

