Gourmet Jelly Beans

image

Hvad er det lige, at der er gourmet ved Jelly Beans?

Nu er jeg ikke helt velbevandret i verdenen af Jelly Beans, så jeg ved ikke om det bare er almindelige beans der er i pakken og dermed emballagen, der gør dem gourmet; eller om disse beans i virkeligheden er noget særligt…

Det særlige ved dem kunne også være alle de positive statements, der er oplyst på pakken:
– Fairtrade
– Free from gluten, gelatine, nuts, GMO
– No artificial colours – No artificial flavours

Typisk for den slags amerikanske/engelske produkter!

I min nørderi omkring Jelly Bean pakken ser jeg, at det rent faktisk kun et 54% af sukkeret i produktet, der er Fairtrade… Formentlig minimummængden, for alligevel at kunne kalde produktet Fairtrade. Efter min mening er det lidt søgt, at man ikke bruger 100% Fairtrademærket sukker!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et kommentar

