Ultimativ nørderi

Jeg fik jo, som tidligere nævnt, en Frøken Jensens Kogebog med i bagagen, da jeg flyttede hjemmefra. Men lige siden jeg opdagede, at der var blevet udgivet en version med musselmalet omslag, har jeg haft lyst til at eje den nye seje version. Jeg fandt det dog fjollet at investere i den nye, da jeg jo havde en i forvejen…

MEN nu har jeg imidlertid bukket mig for min nørdede halvdel og er blevet den lykkelige ejer af den musselmalede version af den traditionelle kogebog.

Ja, jeg indrømmer det – jeg ER virkelig nørdet…

God søndag derude!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Ultimativ nørderi

  1. morBente siger:

    man må godt være nørd nå bare men selv ved det !!!

  2. misskjeldgaard siger:

    Tak mor🙂

Skriv et kommentar

