Den nye Køkkenbibel

Dette er, i følge H.W.Larsen, den nye Køkkenbibel:

Det er deres samlede værker, Køkkengrej fra A til Å. En ordentlig mobbedreng – 748 sider med alt hvad hjertet begærer (og ikke begærer, fordi man ikke anede det fandtes) til køkkenet!

Og hvad skal jeg så med det katalog? Tja, det ved jeg heller ikke – jeg synes bare det var supersejt og en imponerende måde at præsentere og markedsføre de mere end 20.000 varenumre som H.W.Larsen råder over. Jeg kom i besiddelse af det, fordi min fars tidligere kollega og mange årige ven, arbejder ved H.W.Larsen og da mine forældre så kataloget, var de overbeviste om, at det ville jeg finde imponerende – ja, de kender jo og dyrker mit nørdede jeg🙂

Er det en dybere mening med dette indlæg? Ja, selvfølgelig…

Jeg vil gerne fortælle om og udbrede kendskabet til, at H.W.Larsen også sælger til private – jeg var ikke selv klar over det indtil for nylig, så jeg tænker, at der findes mange andre herude i Blogland, der heller ikke ved det! Så derfor: tag et smut forbi deres butik i Kødbyen næste gang du skal have nyt udstyr – det er et slaraffenland for køkkennørder!

Se mere, og evt. åbningstider her!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et kommentar

