Danske gulerødder fra Nairobi

image

Kig lige på billedet her!

Forleden overhørte jeg en samtale mellem en medarbejder og en kunde i Fakta, jeg har lyst til at gengive den, for der må simpelthen være grænser for, hvor dumme og mærkelige folk må have lov at være…

Den underlige dame til den stakkels Fakta-medarbejder: Jeg melder jer sku for falsk markedsføring
Fakta-medarbejderen: Hmm, hvorfor? Hvad er falsk her?
Damen: I sælger de her gulerødder som danske og det må man ikke, når de i virkeligheden er fra Kenya
Medarbejderen fortsætter: Jamen, de er altså danske
Damen: Nej, se selv de er fra Nairobi…
Medarbejderen: Øhm, nej – det er sorten, der hedder Nairobi. Se selv der står ‘Sort’ her…
Damen: Det kan godt være, at der står det, men det tror jeg altså ikke på – I skjuler det…

Hold nu op altså… Ja, jeg turde godt købe de danske gulerødder fra Kenya og det er infoetiketten jeg har taget billede af. Gulerødderne er dyrket på Tange – temmelig langt fra Nairobi!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et kommentar

