Tjener der er en flue i min suppe – version 3.0

Ja, så er den sku gal igen…

Og denne gang er der tale om to stykker blåt fremmedlegme, der minder om plastik, i Tulips Kyllingebryst:

Lige lidt tættere på:

Reklamationsproceduren til Tulip er indledt!

Vi har dælme været uheldige med vores fødevarer på det sidste; jeg ved ikke hvad der foregår – og det er altså ikke fordi jeg går rundt herhjemme på barsel og keder mig, og dermed opsøger disse uheldige situationer.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

En Kommentar til Tjener der er en flue i min suppe – version 3.0

  1. […] opfølgning på mine indlæg Tjener der er en flue i min suppe – version 2.0 og version 3.0 har jeg lyst til lige at slå fast, at vi selvfølgelig også modtog en kompensation fra både […]

Skriv et kommentar

