Betal med SMS

image

Hos BurgerPalace på Vesterbrogade kan man betale med SMS. Ja, det reklamerer de i hvert fald med på facadevinduet – har ikke selv prøvet det, da jeg er lidt i tvivl om, hvad Landbrug & Fødevarer vil sige til at skulle betale vores take away via min arbejdsgiverbetalte mobiltelefon.

Jeg ved jo som sådan intet om informationsteknologiens fremtidsudsigter og jeg vil heller ikke gøre mig klog på det, MEN jeg kan sige, at jeg tror der vil komme flere og flere muligheder for at bruge mobiltelefonen til den slags! Jeg tror, at betaling af burger med SMS bare er et lille skridt ind i fremtiden…

Og så tilbage til min (og mange andres) telefonregninger: Jo mere man kan bruge telefonerne til, des sværere bliver det at definere, hvilken personalegode der er tale om, når man har fri telefon. Mon vores regering har overvejet, hvordan man skal beskattes af fri pizza, porto og velgørenhed?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et kommentar

