Kaneltyggegummi

IMAG1284

Kaneltyggegummi fra Stimorol… Det lyder da spændende ikke!? Jeg kan sige så meget, at smagen er yderst særlig, men dog ret forfriskende!

Tyggegummiet er min Mr. Brother’s bidrag til en 25 års fødselsdag, hvor man jo i nogle kredse, mere eller mindre venligt, bliver udsat for kanel, hvis ikke man er gift!

Jeg ved ikke om han havde tænkt, at tyggegummipakken skulle hel med til fødselsdag, men på den anden side ved han, at han ikke kan vise Søster den slags produkter uden, at hun absolut skal smage!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Kaneltyggegummi

  1. Jeg blev i går nat budt et stykke tyggegummi med apple pie smag – direkte medbragt fra the states. Besynderlig smag, også med et snert af kanel.
    Nu er jeg slet ikke til tyggegummi, men prøves det skulle det jo.

Skriv et kommentar

