Kompensation – version 2.0

Som opfølgning på mine indlæg Tjener der er en flue i min suppe – version 2.0 og version 3.0 har jeg lyst til lige at slå fast, at vi selvfølgelig også modtog en kompensation fra både Kims og Tulip.

Kims sendte en check på 45 kroner (til at dække omkostningerne til det utilfredsstillende produkt samt forsenddelsen af dette) og to poser chips. Tulip derimod hostede op med en check på 75 kroner (til at købe nogle andre produkter fra Tulip og så håbede de ikke, at vi havde mistet vores tillid til Tulip fuldstændig). For øvrigt forklarede Tulip, at den blå plastik stammede fra den indpakning som de modtager kyllingen i – og der er efterfølgende indført nye retningslinjer for udpakningen af kylling på fabrikken.

Al den administration for så lidt… Jeg var lige ved at glemme at indløse checksne. Næste gang går jeg til Ekstra Bladet – de betaler vist bedre!?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Kompensation – version 2.0

  1. Mor siger:

    Det synes jeg du skal !

Skriv et kommentar

