Efterlysning – opskrift på sprøde myslibarer

Selvom jeg er madblogger, foodie, nørd og et stort madører, er det jo ikke alting i køkkenet, der lykkes for mig… En af de ting, der her i den seneste tid er gået galt, er mit forsøg på at lave myslibarer. De bliver simpelthen ikke sprøde og lækre som jeg gerne vil have dem – mere gummiagtige og sådan irriterende klistrende til tænderne.

Derfor efterlyser jeg opskrifter på sprøde myslibarer… Kom frisk og del din yndlingsopskrift! Mit eneste krav er, at den skal være uden brug af nødder!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Efterlysning – opskrift på sprøde myslibarer

  1. […] nogle måneder siden efterlyste jeg opskrifter på sprøde myslibarer… Jeg er nu blevet inspireret – barerne behøver ikke være sprøde, de kan sagtens […]

  2. Pingback: Myslibarer | Madskriverier

Skriv et kommentar

