ØV! Øko-varer skrumper

Jeg var nok ikke den eneste, der i weekenden åbnede Søndagsavisen (uge 30 2012) for, efter at have set forsidens store overskrift og billede, at læse hvad, der lå til grund for denne udmelding.

Efter at have læst artikel på side 6 (se evt. her), kan jeg konkludere, at JA, øko-varerne sælges i mindre portioner end de konventionelle varer; MEN, har det ikke altid (eller i hvert fald længe) været sådan? OG, kritikken går på, at producenter og supermarkeder forsøger at snyde forbrugerne til at tro, at produkterne er billigere. HØR HOV, det er vel ikke rocket science at tjekke kiloprisen, når man handler – det lærte jeg i hvert fald af min mor, som noget af det første. JEG MENER: De topnaive forbrugere, kan jo altid snydes…

Er det bare mig, der synes artiklen er lidt overdrevet?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til ØV! Øko-varer skrumper

  1. Den stolte mor siger:

    Så har du da høre lidt efter🙂

Skriv et kommentar

