Føtex – økologi og jord

Undskyld, men er det bare mig, der synes, at Føtex har valgt en mærkelig måde at reklamere for økologiske varer i denne uges tilbudsavis (sidste uge var, efter min mening endnu værre)?

  • De stiller økologi lig med jord – som om konventionelle fødevarer ikke også kommer af jord!
  • De får umiddelbart økologien til at ligne en gang hippie-happy-øko-flip… Og nej, det er økologien altså ikke. Der er tale om en profittabel for de landmænd, der har valgt at lægge om – ikke mange ville gøre det, hvis ikke de tjente penge for det.
  • Sidst vil jeg sige – jeg synes ikke det er appetitligt med alt den jord på siderne – det giver mig en forkert association til min smør, mælk, bananer og kaffe

Er der enighed, eller er det bare mig, der er snerpet?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et kommentar

