Klassiker – elsket og hadet: Sildepostej

Ny kategori hos Madskriverier: Klassiker – elsket og hadet!

Jeg vil komme ind på forskellige ting og produkter som enten skiller vandene eller som vi alle elsker at hade og så alligevel ikke kan undvære!

Jeg vil starte med sildepostej!

Sildepostej

En ægte klassiker jeg gennem min opvækst har spist adskillige tuber af; jeg havde dog næsten glemt den, indtil Oskar skulle til at have varieret smørbart pålæg på starterrugbrødet!

Min far har altid hadet den, når han har stået og smurt mine utallige madpakker – jeg hader lugten, når andre har spist den – jeg hader egentlig også selv at lugte af den, men for pokker den smager jo godt (i begrænsede mængder)…

Må jeg høre hvad I tænker – elsker I den eller hader I den?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Klassiker – elsket og hadet: Sildepostej

  1. anjoe siger:

    Sild i alskens udgaver, føj for den l…!
    Men sildepostejen får mig til at tænke kærligt på min og husbonds tidligere nabo, Jensine, som vi i en del år begavede med spiselige varer til fødselsdag og jul, da hun aldersmæssigt havde tingeltangel nok. Om et par måneder fylder hun 96 år, men vi “nøjes” med et telefonopkald ligesom ved juletid🙂
    Sjovt at du nævner ikke selv at kunne lide lugten af postejen, men alligevel gerne smovser den, for jeg har tilsvarende et produkt, kan ikke lige nu huske hvilket, men da har jeg måttet fravælge, ellers skulle næseklemme på *LOL*
    Jeg glæder mig til at se kommende elsket og hadet!
    nb. Sikke en farmand du har, han fortjener ros😀

Skriv et kommentar

