Klassiker – elsket og hadet: Rynkeby rød saft

Rød saft

Der er ingen tvivl, jeg ELSKER den… Den bringer simpelthen massevis af gode barndomsminder frem i mig🙂

MEN sådan er det ikke alle, der har det…For det første er der sukker i – en betingelse for, at jeg vil drikke det, men samtidig også en ingrediens andre IKKE ønsker i deres drikkevarer. For det andet er den, i nogen øjne, kedelig, flad og normal – for naturlig måske…

Rynkeby rød saft fik for nylig en renæssance i mit liv… Da vi var indlagt efter fødslen af lille O, måtte jeg bare have Rynkeby rød saft. Vi var jo på Patienthotellet på Hvidovre Hospital – forplejningen og servicen var ganske fin, men jeg måtte altså have den saftevand (hormonforstyrret!?), så det var lagt over til den nybagte mormor og morfar at medbringe på hospitalet ved det første besøg🙂

Må jeg høre hvad I tænker – elsker I den eller hader I den?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Klassiker – elsket og hadet: Rynkeby rød saft

  1. Stine siger:

    Elsker den og risengrød uden den er ikke helt rigtigt.den kære barndoms skyld;-)

Skriv et kommentar

