Nyt produkt – latte med lakrids

image

Baresso har i dag lanceret et nyt produkt: café latte med lakrids – Johan Bülow lakrids!

Og når nu Baresso tilbyder  mig at smage den ganske gratis på lanceringsdagen, hopper jeg selvfølgelig med og står i kø sammen med alle de andre københavnere, der forkæler sig selv med god kaffe fredag eftermiddag.

Jeg kan lide lakrids og jeg kan lide kaffe… Og jeg kan lide café latte med lakrids. Men hold da op – den er virkelig intens i smagen, næsten for meget af det gode. Jeg kunne i hvert fald ikke drikke den hele (den store variant)… Men det er jo en smagssag! Fordelen er, at den trang jeg havde til lidt sødt, er helt væk nu (taget af den bitre, fyldige og let søde smag), hvor jeg skal til og ud at handle!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et kommentar

