Slip julestemningen løs

Ja, jeg gør det igen – altså snakker om jul her på bloggen, allerede i oktober måned. Stemningen er her jo, som sædvanligt! Jeg er simpelthen en glad julegris. Min stemning er godt hjulpet på vej af Oskar, der for tiden snakker meget om, at julemanden er ved at gøre klar oppe på loftet og hvor præcis i stuen juletræet skal stå (man må ikke håber at vi kommer til at flytte inden jul). Med andre ord, så er jeg ved at opfostre endnu en glad lille julegris!

IMG_0616.JPG
Nå, men når nu Bilka også pointerer det, så kom jeg i tanke om, at fordejen til honningkagerne jo skal sættes over nu. Så det er i dag gjort. 450 gram mel godt blandet med samme mængde honning…

IMG_0629.JPG
Kom så i gang allesammen, vær ikke bange for at slippe julestemningen løs i oktober!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Slip julestemningen løs

  1. Pingback: Store bagedag | Madskriverier

Skriv et kommentar

