Julens glæder… Figenkonfekt

Ja, man må starte tidligt for at nå det hele, derfor er jeg også begyndt at kalde søndagen før 1. søndag i advent for #minusførstesøndagiadvent. Og som følge af, at den akrobatiske lillepige dræner mig fuldstændig for energi og næring, har jeg tænkt mig at spise mig gennem julen i år.

 Og det her er virkelig noget af det bedste jeg har prøvet længe: Figenkonfekt med mandler, chokolade og espresso. Et af flere forskellige nylancerede konfektprodukter fra Earth Control. Det bliver ikke den sidste pakke jeg køber… Thank God it’s Christmas!
  

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et kommentar

