Chips og cola

Nej, der er ikke tømmermænd i luften – det tillader min tilstand ligesom ikke rigtig… Vi har derimod testet et nyt grov chipsprodukt fra Earth Control: Chili Klaus chili chips og den i Danmark nylancerede Coca-Cola Life. 

Begge produkter får positive stemmer med fra mig. 

 

Puha, de grove chili chips fik det godt nok til at ryge ud af ørerne på mig. Sandt sagt – jeg er jo ikke den mest chilispisende person… Men de var stærke. Christian var dog godt begejstret. De er af vindstyrke 4 – den anden variant de havde liggende i Netto, var af vindstyrke 8… Dem tør jeg slet ikke tænke på smagen af – de må være voldsomme. 

Det er i grunden sjovt med ham Chili Klaus, hans popularitet og opbyggede business. Og ja, selvfølgelig var det jo bare et spørgsmål om tid før en virksomhed ville læne sig op ad konceptet og co-brande et eller andet produkt sammen med ham. Og chips var jo et særdeles nærliggende produkt. 

I forhold til Coca-Cola Life, som nu endelig er blevet lanceret herhjemme på det danske marked. Den indeholder sukker og det naturlige sødemiddel, Stevia, svarende til 35% færre kalorier end i den røde (almindelig) cola. Igen, jeg er jo ikke den største coladrikker, men jeg har haft Christian med på sidelinjen til at kvalificere. 

Jeg kan slet ikke lide de sorte colaer (Light og Zero) – af smag og af holdning til de kunstige sødemidler. Den røde er virkelig sød og klistret. Jeg havde derfor set frem til at smage mellemtingen… Og jeg må sige, jeg er ret begejstret – den smager af rød cola, uden den er for sød, uden den klistrede eftersmag og uden smagen af sødemiddel. Hurra for Coca-Cola Life, der måske kan få mig til at vælge cola, når jeg en sjælden gang i mellem drikker sodavand!

Der er nu hele fire varianter; en rød, to sorte og en grøn cola at vælge imellem (hvis man vel at mærke ikke medtager Vanilie, Cherry og andre pudsige smagvarianter)… Ikke just simpelt.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et kommentar

