Madskriverier -> Med hele pakken

Jeg har længe kørt to blogs – en om mad og en af mere “privat” karakter… Det er livet sku alligevel for kort til og timerne er for få. Derfor er min mange årige madblog nu merged med min anden blog (alt indholdet er kopieret, men bliver også liggende herinde), og mine skriverier fortsættes derovre.

Håber du vil følge med på: www.medhelepakken.wordpress.com

Hvis engang tiden bliver til det, vil jeg genoptage Madskriverier, derfor beholder jeg bloggen!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et kommentar

