Sweet Love – Hot eller Not?

Jeg sidder lige nu i toget på vej hjem fra et heldagsmøde på Fyn hos en meget interessant kunde, men mere om dem senere… Det er nemlig ikke dem, at dette indlæg skal handle om.

Jeg vil derimod hellere skrive et par ord omkring den te jeg netop sidder og drikker. Det er Kusmi Tea, Sweet Love – en dejlig krydret te til min forkølede hals og snottede næse, men den eneste beskrivelse, der står på tebrevet er ”Exquisite spicy blend” (udsøgt krydret blanding) og jeg mener bare: Det fortæller jo ikke særlig meget…

Det kunne jo have været en krydret blanding med jasmin, hvilket jeg ikke synes er særlig lækkert, så havde det jo ikke været særlig udsøgt for mig. Ærgerligt, at der ikke er nogen konkret beskrivelse af indholdet og netop kun beskrivelse med tillægsord…

Når det så er sagt, vil jeg også sige, at det jo er svært at sige, hvordan Sweet Love smager… Smager det mon sådan her? Hvorfor ikke bare kalde teen noget andet – det den er, altså ”Krydret te med toner af nelliker”!

Jeg googlede selvfølgelig produktet og fandt følgende:

Det hjælper mig heller ikke meget, det står jo på fransk!

Hvad er din mening? Hot eller Not?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Sweet Love – Hot eller Not?

  1. Andreas Toft siger:

    Teen er en sort te fra Kina som indeholder kardemomme, nelliker, kanel, lakridsrod, rosa peber og guarana.

Skriv et kommentar